9 Ekim 2009 Cuma

Yapamadım izle

Yapamadım Şarkı Sözleri


Söyle

Kaç kere cesaret edip

Kaç kere ihanet edip

Baktın aşkın yüzüne

Söyle



Susma

Kendimi feda edip

Herşeye veda edip

Gitmedim mi

Söyle



Neden her aşkın içinden ayrılık geçiyor biraz

Ve ben hala seni sevdiğimi söylüyorum avaz avaz


Yapamadım

Aşıktım sana kalbime karşı koyamadım

Haksızdın ama seni bir kez bile suçlamadım

Unut diyorum ama unutmuyor bu gönül


Uyumadım

Ağladım sana geceler boyu ağladım uyumadım

Yalnızdım ama beni bir kez bile aramadın

Söner diyorum yanan sönmüyor bu gönül




Söyleyen : Betül Demir


Yapamadım dinle


Betül Demir tarafından dinlediğimiz Yapamadım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yapamadım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Betül Demir klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: