13 Ekim 2009 Salı

Yalan Sanırım izle

Yalan Sanırım Şarkı Sözleri


Bir ışık alsın gözümü
Tamam deyip bulayım çözümü
Bir bilgeki ben yapsın beni
Umursayıp duysun sözümü

Bir ışık alsın gözümü
Tamam deyip bulayım özümü
Bir bilgeki ben yapsın beni
Umursayıp duysun sözümü

Yalan sanırım kimi çözümü
Doğrular buruşturur benim yüzümü
Herkes yolda gider benden öte
Ben ben olalı bulamadım özümü

Yalan sanırım kimi çözümü
Doğrular buruşturur benim yüzümü
Herkes yolda gider benden öte
Ben ben olalı bulamadım özümü

Bir el alsın elimi
Bükülmez kılsın belimi
Bir bilgeki ben yapsın beni
Umursayıp duysun sözümü

Yalan sanırım kimi çözümü
Doğrular buruşturur benim yüzümü
Herkes yolda gider benden öte
Ben ben olalı bulamadım özümü

Yalan sanırım kimi çözümü
Doğrular buruşturur benim yüzümü
Herkes yolda gider benden öte
Ben ben olalı bulamadım özümü


Söyleyen : Özer Atik


Yalan Sanırım dinle


Özer Atik tarafından dinlediğimiz Yalan Sanırım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yalan Sanırım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Özer Atik klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: