26 Ekim 2009 Pazartesi

Yağmur izle

Yağmur Şarkı Sözleri


Domination-
Kayboluyor derken sesim
Her buluta karışıyor nefesim
Hoş olsada yine de denerim
Ağlarım her yağmura yağarsın diye beklerim

Sagopa kajmer-
Domination
K .k .sago kation . domination
Rap in rock love ın hate
Hadi kastır

Sesin gökyüzünde kaybolan bir aşktı benim için
Ve yadigar bi sen
Birde bendim
Hediye kendime
Ve çabaladım ki yıllar ellerimde
Kulaklarımı tıkadım
Yagmurun her damlasında hüzne bogulan oldum
Soğuk kalbim buz gibi
Tuzla buzla olsa güvenin maneviyatı taş gibi
Yarattığım eserlerin somurtan ilk bakışlarında tanrı'nın adaleti
Gözlerimin önü gül bahcesi
Kalbim çölde kum prensi


Söyleyen : Sagopa Kajmer


Yağmur dinle


Sagopa Kajmer tarafından dinlediğimiz Yağmur video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yağmur isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sagopa Kajmer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: