12 Ekim 2009 Pazartesi

Vitrin izle

Vitrin Şarkı Sözleri


İçime attım ne varsa
Anlamaya çalıştım herkesi
Aşkı da sevdim kavgayı da
Anlatamadım ki

Hiç korkmadım çelişkiden
Onaylanmayan ilişkiden
Ne çoğaldım övgüden
Ne azaldım yergiden

Hiç korkamdım yasaklardan
Korunmadım tuzaklardan
Koptum güvenli kucaklardan
Hep denedim
Bilerek göstermedim

Kendimi sakladım görmeyi bilenlere
Vitrinime değil, iklimime gelenlere
Deliyim aslında allah'ına kadar deliyim
Kalbimi vereceğim aslımı görenlere


Söyleyen : Ajda Pekkan


Vitrin dinle


Ajda Pekkan tarafından dinlediğimiz Vitrin video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Vitrin isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ajda Pekkan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: