16 Ekim 2009 Cuma

Unutmak İstiyorum izle

Unutmak İstiyorum Şarkı Sözleri


Bana onu sormayın unutmak istiyorum
Artık hatırlatmayın unutmak istiyorum

Kalbimi kanatmayın dünyamı karartmayın
Onu hatırlatmayın unutmak istiyorum

Askı beni yaksada umutlarım solsada
Unutmak zor olsada unutmak istiyorum

Bu ask bitti sonunda gitti kendi yoluna
Onu ömür boyunca unutmak istiyorum

Ona ait ne varsa içimde paramparça
Mazimi sayfa sayfa unutmak istiyorum



Söyleyen : Ferdi Tayfur


Unutmak İstiyorum dinle


Ferdi Tayfur tarafından dinlediğimiz Unutmak İstiyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Unutmak İstiyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ferdi Tayfur klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: