25 Ekim 2009 Pazar

Umrumda Değil izle

Umrumda Değil Şarkı Sözleri


İnsaf bu kadar eziyet kim çeker
Her lafı her sözü ayrı keder
Özrü kabahatinden de beter
Sor boş duvarlara,boş kollarına
Neden bu elveda
Sen istersen mutlu ol, istersen deli
Umrumda değil
Didindim ah yola gelr mi diye yıllarca
Canımdan bezdim ağzını her açtığında
Bakınca maziye hak ettim bunu galiba
Gözün aydın ben de delirdim bak en sonunda
Kapıma dayanma sakın yakarım inan yakarım
Rezil olur ele güne aldırmadan hiç kimseye
Yaka paça seni atarım



Söyleyen : Candan Erçetin


Umrumda Değil dinle


Candan Erçetin tarafından dinlediğimiz Umrumda Değil video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Umrumda Değil isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Candan Erçetin klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: