26 Ekim 2009 Pazartesi

Tövbeliyim izle

Tövbeliyim Şarkı Sözleri


Anladım ki sen yalansın
Yalanlarla kalp çalansın
Arkamı dönüp seni aramışım
Bir bakmışım ki yol almışsın
Ben içimde hep seni
Sense hep ayrışığı taşımışsın
Senden son bir ricam var
Şu hesabı keste üstü kalsın
Tövbe aşkına tövbe
Aşktan canım yandı bir kere
Aşktan ne kaldı elimde
Sil baştan yaşamak mı diyorsun
Asla tövbeliyim
Anladım ki sen yalansın yalanlarla kalp çalansın
Fazla söze gerek yok
Şu hesabı keste üstü kalsın
Can bildiğim canım olsan
En çocuksu yanım olsan
Hasretinle hergün yansam
Ben aşkına tövbeliyim
El dilinde sultan olsan
Kaç yazar ki sevmiyorsan
Bende beni biliyorsam
Ben aşkına tövbeliyim



Söyleyen : Gökhan Özen


Tövbeliyim dinle


Gökhan Özen tarafından dinlediğimiz Tövbeliyim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Tövbeliyim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Gökhan Özen klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: