24 Ekim 2009 Cumartesi

Tövbekar izle

Tövbekar Şarkı Sözleri


Genç yaşımda yıktı beni kederler
Kendi kaderime sitemk�r oldum
Genç yaşımda yıktı beni kederler
Kendi kaderime sitemk�r oldum

Ağlayan sonunda güler dediler
Ömrümce gülmedim isyank�r oldum
ağlayan sonunda güler dediler
Ömrümce gülmedim isyank�r oldum

Sevgilim akıttı hep gözyaşımı
Dağlara taşlara vurdum başımı
Ölmeden diktirdim mezar taşımı
Sonunda sevmeye tövbek�r oldum

Sevgilim akıttı hep gözyaşımı
Dağlara taşlara vurdum başımı
Ölmeden diktirdim mezar taşımı
Sonunda herşeye tövbek�r oldum

Anladım hayatın bütünü rüya
Dostluklar yalanmış sevgiler riya
Anladım hayatın bütünü rüya
Dostluklar yalanmış sevgiler riya

Kızdım getirene beni dünyaya
Anama babama isyank�r oldum
Kızdım getirene beni dünyaya
Anama allahıma günahk�r oldum

Sevgilim akıttı hep gözyaşımı
Dağlara taşlara vurdum başımı
Ölmeden diktirdim mezar taşımı
Sonunda sevmeye tövbek�r oldum

Sevgilim akıttı hep gözyaşımı
Dağlara taşlara vurdum başımı
Ölmeden diktirdim mezar taşımı
Sonunda sevmeye tövbek�r oldum.






Söyleyen : Ferdi Tayfur


Tövbekar dinle


Ferdi Tayfur tarafından dinlediğimiz Tövbekar video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Tövbekar isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ferdi Tayfur klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: