18 Ekim 2009 Pazar

Terkediyorum izle

Terkediyorum Şarkı Sözleri


Asıl vereceksin bunun hesabını nasıl
Asıl boynundaki geçirdiğin ipe asıl
Sen artık benim duam değil bedduamsın
Ömrüme yarasın

Hiç acımadın daha çok gençti yaşım
Yok hiç olmadı eşim dostum arkadasım
Sen artık ömür boyu mutlu olmazsın
Ömrüme yarasın, ömrüme yarasın

Terkediyorum, terkediyorum
İstemiyorum sevgini
Yanına kalmaz götürüyorum
Bu sahipsiz yüreğimi

Yalancı sevdan, dönerim sanma
Hoşcada kalma sevdiğim
Ben gidiyorum, ağlamıyorum
Terkediyorum, sevgilim
Önce seni .sonra beni .terkediyorum


Söyleyen : Berdan Mardini


Terkediyorum dinle


Berdan Mardini tarafından dinlediğimiz Terkediyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Terkediyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Berdan Mardini klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: