8 Ekim 2009 Perşembe

Takvim izle

Takvim Şarkı Sözleri


Yıllar mı hızlandı yoksa
Ne çabuk geçiyor upuzun günler geceler
Daha dün gibi derler ya hani
Meğer herkes kurarmış böyle cümleler

Vakit geçmek bilmezdi oysa
Hangi ara koptu yaprak yaprak takvimler
Akarken biriktir derler ya
Kasam boş, kalbim kırık, elde yine hüzünler

Pişman çok pişmanım esasen
Ama çok korkuyorum ya reddersen
Gururdan mı nedendir artık
E sen gel kendini alt edersen

Evimi ocağımı, yuvamın sıcağını
Yarimin kucağını bıraktım
Her günahın tadına, dünyanın batağına
Batacağım kadar battım

Meğer herkes tanışıyormuş birgün
Mutlaka gerçeğin ta kendisiyle
İnsan buna da alışıyormuş
İnsan dayanıyormuş bütün gücüyle

Pişman çok pişmanım esasen
Ama çok korkuyorum ya reddedersen
Gururdan mı nedendir artık
Sen gel kendini alt edersen

Evimi ocağımı yuvamın sıcağını
Yarimin kucağını bıraktım
Her günahın tadına dünyanın batağına
Batacağım kadar battım



Söyleyen : Ferhat Göçer


Takvim dinle


Ferhat Göçer tarafından dinlediğimiz Takvim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Takvim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ferhat Göçer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: