15 Ekim 2009 Perşembe

Süperstar izle

Süperstar Şarkı Sözleri


Ay hemen doğmuyorsa olsun
Gece uzun karanlık olursa olsun
Gözlerin kamaşıyor aldırma
Aşka hazır mısın

Bırak seninle olsun duygun
Gözlerini kapa sus yüreğin vursun
Işığım aydınlatsın geceyi
Aşka hazır mısın

Karşında süperstar sev beni
Karşında süperstar hisset beni
Karşında süperstar yaşat beni
Arzu benim arzu benim arzu benim sana

Ay hemen doğmayacak olsun
Gece uzun karranlık olsun
Gözlerin kamaşacak aldırma
Aşka hazır mısın

Bırak durmadan aksın duygun
Gözlerini kapa sus yüreğin
Işığım aydınlatsın geceyi
Aşka hazır mısın

Karşında süperstar sev beni
Karşında süperstar hisset beni
Karşında süperstar yaşat beni
Arzu benim arzu benim arzu benim sana



Söyleyen : Sibel Tüzün


Süperstar dinle


Sibel Tüzün tarafından dinlediğimiz Süperstar video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Süperstar isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sibel Tüzün klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: