9 Ekim 2009 Cuma

Su Gibisin izle

Su Gibisin Şarkı Sözleri


Özledim seni ah nasıl özledim
Gecenin sabaha hasreti gibi bekledim
İstedim seni ah nasıl arzuladım
Susuz kalmış toprak gibi
Yağmuruna muhtacım
Su gibisin su gibisin
Akıp gider zaman sen dönemezsin
Su gibisin su gibisin
Gafil avlandım seline yenildim
Ruhuma hayat veren sensin
Teselli yok hiç
Ayrılık ok gibi saplanmış kalbime
Anlayan yok halimi ses vermez mi duyan haykırışlarımı
Yalnızlık zor iş be kardeş
Kim doğru kim kalleş




Söyleyen : Emre Altuğ


Su Gibisin dinle


Emre Altuğ tarafından dinlediğimiz Su Gibisin video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Su Gibisin isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Emre Altuğ klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: