7 Ekim 2009 Çarşamba

Sırtımdan Vurdu izle

Sırtımdan Vurdu Şarkı Sözleri


Yine hüzün uğradı
Gönlümün limanında
Tutamadım kendimi
Başladım ağlamaya
Zoruma gidiyor
Sormayın onu bana
O benim dünyamdı
Ufacık odamda
Şimdi ellerim titriyor
Yanlızlığın kollarında
Deli yangın başlıyor
Adını her andığımda
O beni sırtımdan vurdu
Düşmanıma gitti yar oldu
Sormayın onu bana
O benim sebebim oldu
Yine karanlık oldu
Gündüzün ortasında
Uyku nedir unuttu
Gözlerim en sonunda

Söz : Serdem Coşkun
Beste : Serdem Çoşkun


Söyleyen : Ebru Yaşar


Sırtımdan Vurdu dinle


Ebru Yaşar tarafından dinlediğimiz Sırtımdan Vurdu video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sırtımdan Vurdu isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ebru Yaşar klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: