9 Ekim 2009 Cuma

Son Dans izle

Son Dans Şarkı Sözleri


Ben hep aynı ben
Bir küçük sitem
Sen değiştin sen
Yok sıcak bir ten

Ağladım sana
Endişe ettim
Söz değil
Bir tek dokunmak istedim

Yalnızım şimdi
İlk gece gibi
Sanki kapıyı çalıp, gireceksin

İçeri.

Güneşi göremez oldu gözlerim
Ayışığında seni hep özlerim
Bu kadarı yetmiyor ki sevgilim
Hadi gel yine dans edelim

Neye yorsam rüyamı bilemedim
Aşkı aramaktan ben de vazgeçtim
Olmuyor biliyorsun ki denedim
Bana gel yine dans edelim

Hadi gel son kez dans edelim



Söyleyen : Funda Arar


Son Dans dinle


Funda Arar tarafından dinlediğimiz Son Dans video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Son Dans isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Funda Arar klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: