17 Ekim 2009 Cumartesi

Sıkı Sıkı izle

Sıkı Sıkı Şarkı Sözleri


Güneşten sıcak, ateşim benim
Yağmurlar gibi, serinim benim
Gözleri derin, sonsuzlugum benim
Sözleri bazen kılıçtan keskin

Yanılırsam, kırılırsam
Uyanınca ben olmazsam
Yanılırsam, ya kaçarsam
Uyanınca ben olmazsam

Beni sıkı sıkı sıkı sıkı sar
Ozaman kaçamam
Beni sıkı sıkı sıkı sıkı sar
Sözümden cayamam

Beni sıkı sıkı sıkı sıkı sar
Ozaman kaçamam
Beni sıkı sıkı sıkı sıkı sar
Sözümden cayamam

Yanılırsam, kırılırsam
Uyanınca ben olmazsam
Yanılırsam, ya kaçarsam
Uyanınca ben olmazsam

Yanılırsam, kırılırsam
Uyanınca ben olmazsam
Yanılırsam, ya kaçarsam
Uyanınca ben olmazsam

Beni sıkı sıkı sıkı sıkı sar
Ozaman kaçamam
Beni sıkı sıkı sıkı sıkı sar
Sözümden cayamam

Beni sıkı sıkı sıkı sıkı sar
Ozaman kaçamam
Beni sıkı sıkı sıkı sıkı sar
Sözümden cayamam

Beni sıkı sıkı sıkı sıkı sar
Ozaman kaçamam
Beni sıkı sıkı sıkı sıkı sar
Sözümden cayamam

Beni sıkı sıkı sıkı sıkı sar



Söyleyen : Seda Sayan


Sıkı Sıkı dinle


Seda Sayan tarafından dinlediğimiz Sıkı Sıkı video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sıkı Sıkı isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Seda Sayan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: