4 Ekim 2009 Pazar

Şimdi Yoksun izle

Şimdi Yoksun Şarkı Sözleri


Şimdi yoksun bir uzak kentte sensizligi yaşıyorum
Tiren katarları geçiyor akşamları buradan
Nakarat şarkılar söylercesine
Gözlerim seni arıyor sevdalım
Hiç sevmedigim bu yalnız aksamlarda
Sensizlige alışıyorum
Ölümü bekleyen hastalar gibiyim
Bin ölüyorum bir yaşıyorum
Şimdi yoksun bir eski şarkıyı anlatıyor kasım yagmurlari
Şimdi yoksun silemedim gözlerimden o anıları
Şimdi yoksun son kuş uçuşmalarda başlıyor dogada
Bin ölüyor bir yaşıyorum


Söyleyen : Sinan Özen


Şimdi Yoksun dinle


Sinan Özen tarafından dinlediğimiz Şimdi Yoksun video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Şimdi Yoksun isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sinan Özen klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: