5 Ekim 2009 Pazartesi

Seytan Azapta izle

Seytan Azapta Şarkı Sözleri


Sabah ise giderken
Her zamanki gibi erken
Karbondioksit, monoksit
Ve trafik beni yerken
Birileri kaldirimda yaya
Birileri biniyor arabaya
Monotoni, megamoni
Diye diye vardim Galata'ya
Derken bir gördüm pir gördüm seni
Ve aninda mahvettin dengemi
Öylece kala kaldim
Eyvahlar olsun yandim
Ya birinin ahi tuttu
Büyüye bile inandim
O an olan oldu
O çapkin rüzgar uçurdu eteklerini
Benim suçum yok o bozdu
Inan ki bütün iyi niyetlerimi
Seytan azapta
Saka maka derken halim berbat
Kaderime küstüm iyice heyhat
Unuttum dünya halini
Derdine düstüm feryat feryat

Söyleyen : Tarkan


Seytan Azapta dinle


Tarkan tarafından dinlediğimiz Seytan Azapta video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Seytan Azapta isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Tarkan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: