16 Ekim 2009 Cuma

Sevmenin Zamanı Yok izle

Sevmenin Zamanı Yok Şarkı Sözleri


Ne sen duydun, ne ben duydum
Habersizce gelivermiş
Ne sen gördün, ne ben gördüm
Gönlümüze girivermiş

Herkesin dilinde aşk denilen meçhul
Bizi kollarına sarıvermiş

Kadere bak, kadere bak
Çok çektirdi ikimize
Şimdi özür diler gibi
Sevin dedi gönlümüze

Ne sen çağırdın ne ben
Ne sen anladın ne ben
Usul usul, sessiz sessiz
Aştır bizi mutlu eden

Şu kısacık ömrümüzün
Nesi var ki aşk olmasa
Ne olurdu şu dünyayı
Ayrılıklar soldurmasa

Gönül istiyor ki, sevip sevilirken
Bir mucize olsa, zaman dursa

Zamanı yok, zamanı yok
Aşk bir meçhul zamanı yok
Büyük söz söylemiş dilim
Sevmenin hiç zamanı yok

Ne sen çağırdın ne ben
Ne sen anladın ne ben
Usul usul, sessiz sessiz
Aşktır bizi mutlu eden



Söyleyen : Sibel Can


Sevmenin Zamanı Yok dinle


Sibel Can tarafından dinlediğimiz Sevmenin Zamanı Yok video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sevmenin Zamanı Yok isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sibel Can klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: