2 Ekim 2009 Cuma

Sevmekten Gidince izle

Sevmekten Gidince Şarkı Sözleri


Sen beni sevmekten gidince
Ben bana borculu kaldım
Ya sen bana fazla geldin
Ya ben sana az kaldım

Gitme bir adım öteye gülüm
Bir adımda gurbet olur
Gitme bir nefes bir öteye gülüm her nefes hasret olur

Sen sesinini alıp gidince
Ben burda dilsiz kaldım
Ya sen bana fazla geldin
Ya ben sana az kaldım

Gitme bir adım öteye gülüm
Bir adımda gurbet olur
Gitme bir nefes bir öteye gülüm her nefes hasret olur



Söyleyen : Ebru Gündeş


Sevmekten Gidince dinle


Ebru Gündeş tarafından dinlediğimiz Sevmekten Gidince video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sevmekten Gidince isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ebru Gündeş klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: