3 Ekim 2009 Cumartesi

Sevdiğim izle

Sevdiğim Şarkı Sözleri


Ayrılıklar zormuş beni hasret yormuş
Her başlangıç bir sonmuş sevdiğim
Artık geçmiyor zaman dillerimde aman
Beni benden alan sevdiğim

Bir orman yangınında yara almış gibiyim
Ben keskin kenarlarda uçurumlar gibiyim

Yolların sonu yok acının rengi yok
Benim de dermanım yok sevdiğim
Ben benden vazgeçtim belki çoktan bittim
Dönülmeyen yerdeyim sevdiğim

Ayrılıklar zormuş beni hayat yormuş

Her başlangıç bir sonmuş sevdiğim
Artık geçmiyor zaman dillerimde aman
Beni benden alan sevdiğim

Bir orman yangınında yara almış gibiyim
Ben keskin kenarlarda uçurumlar gibiyim

Yolların sonu yok acının rengi yok
Benim de dermanım yok sevdiğim
Ben benden vazgeçtim belki çoktan bittim
Dönülmeyen yerdeyim sevdiğim


Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Sevdiğim dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Sevdiğim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sevdiğim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: