16 Ekim 2009 Cuma

Sevdanın Rengi izle

Sevdanın Rengi Şarkı Sözleri


Sevdanın rengini bulmadım bulamıyorum
Bahtımın karasını silmedim silemiyorum
Sende kayıp ettin ben öbür yarımı toz pembe baharı
Ate$siz yanıyor canım cennetten kovulan melek misali

A$k adamı dinletir dert adamı söyletir sayende oldum dertli
Derdindeyim
Insan kendini unutur yandıkca yanarda kor olur ate$siz
Yaktın beni derdindeyim

Beni azet et vurayım kendimi dervi$ misali daglara
A$kından ozan oldum bülbül misali susmuyor dilim


Söyleyen : Özcan Deniz


Sevdanın Rengi dinle


Özcan Deniz tarafından dinlediğimiz Sevdanın Rengi video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sevdanın Rengi isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Özcan Deniz klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: