4 Ekim 2009 Pazar

Serserim Benim izle

Serserim Benim Şarkı Sözleri


Karanlığın içinde yandı gözbebeklerim
İlk önce gözlerini gördüm
Ilık rüzgarlar misali
Sesin değdi tenime
Belki bin defa yanıp yanıp söndüm

Bir yanda sen bir yanda tövbeler
Bir yanım karşı koyar bir yanım ister

Serserim benim deli dolu sevgilim
Kor gibi sıcak yada sular gibi serin
Gelme uzak dur korkuyorum çok
Çılgınlık bu halim yok

Serserim benim deli dolu sevgilim
Kor gibi sıcak yada sular gibi serin
Gelme uzak dur korkuyorum çok
Çılgınlık bu halim yok

Söyleyen : Aşkın Nur Yengi


Serserim Benim dinle


Aşkın Nur Yengi tarafından dinlediğimiz Serserim Benim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Serserim Benim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Aşkın Nur Yengi klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: