9 Ekim 2009 Cuma

Senin Pabucun Dama izle

Senin Pabucun Dama Şarkı Sözleri


Senin pabucun dama

Sana çok yalvarmıştım, kapında ağlamıştım ) 2
Bir tek sana yanmıştım, senin pabucun dama )

İsteseydim ellisi, kıvrak ince bellisi
Hemde çiftetellisi, senin pabucun dama
Hemde çiftetellisi, senin pabucun dama

Başımı taşa vurdum, gözümü yaşa vurdum ) 2
Doluyu boşa vurdum, senin pabucun dama )

İsteseydim ellisi, kıvrak ince bellisi
Hemde çiftetellisi, senin pabucun dama
Hemde çiftetellisi, senin pabucun dama

Bakmaz gözümden yaşa, yaşa güzelim yaşa ) 2
Sanki babası paşa, senin pabucun dama )

İsteseydim ellisi, kıvrak ince bellisi
Hemde çiftetellisi, senin pabucun dama
Hemde çiftetellisi, senin pabucun dama



Söyleyen : İbrahim Tatlıses


Senin Pabucun Dama dinle


İbrahim Tatlıses tarafından dinlediğimiz Senin Pabucun Dama video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Senin Pabucun Dama isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İbrahim Tatlıses klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: