19 Ekim 2009 Pazartesi

Sen Kralsan Ben Neyim izle

Sen Kralsan Ben Neyim Şarkı Sözleri


Ben durak degilim gelip geçtigin
Her gece kapıma park edemezsin
Korkaklığın adı ne zaman gurur oldu
Sen bu huylarını canım terk edemezsin
Gitmek için çok geç kaldın
Büyük olur yalan aşkın derdi
Benim yerimde inan kim olsa
Seni çoktan terk edrdi
Sen kralsan ben neyim :mafya
Aşkına kölemiyim
Daha ne istiyosun kapında mı öleyim
Gel benden özür dile
Bak kırıldı yüregim
Ya yeniden seveyim ya defterden sileyim



Söyleyen : Petek Dinçöz


Sen Kralsan Ben Neyim dinle


Petek Dinçöz tarafından dinlediğimiz Sen Kralsan Ben Neyim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sen Kralsan Ben Neyim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Petek Dinçöz klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: