5 Ekim 2009 Pazartesi

Sen Birtanesin izle

Sen Birtanesin Şarkı Sözleri


Sabah kalktım bu gün yine çok geç kaldım
Saçımı yaptım güneş parlak harika
Dışarı çıktım arkadaşlar beni bekler
Yeni macera zor bir gün okulda bugün
Çalışmakla öğrenecek çok şey var
Boşa vakit yok işte her gün böyleyim
Dalıp gitmişim öğretmen kızdı
Sendin aklımda halledersin diyorlar arkadaşlar

Bu sensin istersen herşeyi alırsın
Bu sensin hayat bir eğlence gülsene
Güçlüsün istersen dünya elinde
Parlarsın unutma sen bir yıldızsın gel bize

Bugün okul yok birşeyler bulmam lazım
Derdim tasam yok sokaklarda dolaşsak
Annem gel der evinden uzak kaldın
Ama ben bugün arkadaşlarla eğlenmek havaya uçmak
İsterim beni dinle
Bu sensin istersen herşeyi alırsın
Bu sensin hayat bir eğlence gülsene
Güçlüsün istersen dünya elinde
Parlarsın unutma sen bir yıldızsın gel bize

Kendin olmak varken asla başkasına bakma
İnanki sen bir perisin beni dinlebu sensin istersen herşeyi
Alırsın
Bu sensin hayat bir eğlence gülsene
Güçlüsün istersen dünya elinde
Parlarsın unutma sen bir yıldızsın gel bize

Gel bizeeee güven bana
Gel bizeee gel bizeee…

İnanki sen bir perisin
İnanmalısın güven banaa


Söyleyen : Hepsi


Sen Birtanesin dinle


Hepsi tarafından dinlediğimiz Sen Birtanesin video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sen Birtanesin isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hepsi klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: