14 Ekim 2009 Çarşamba

Sayenizde izle

Sayenizde Şarkı Sözleri


Ne seni ne de gideni
Hepsinden vazgeçtim
Aşklarım dillere düştü
Sayenizde

Buymuş aşk bestesi dedikleri
Ne dünyayı yakarım
Nede kırarım kadehleri
Sevgiye inanmaz oldum
Sayenizde

Bıktım artık fahişe gönüllerden
Ne okyanuslar kadar derin
Nede gökyüzü kadar sakin
Fikirler alt üst oldu sayenizde
Korktum artık çarkların dönüşünden

Of allahım of
Neden hep zorda sana gelişim
Of allahım of
Ofları tekerledim sayenizde
Sevgileri tükettim sayenizde
Kendimi kaybettim sayenizde

Söyleyen : Ercan Saatçi


Sayenizde dinle


Ercan Saatçi tarafından dinlediğimiz Sayenizde video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sayenizde isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ercan Saatçi klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: