10 Ekim 2009 Cumartesi

Savaş Sonrası izle

Savaş Sonrası Şarkı Sözleri


Kendimi bir savas sonrasinda
Kendimi o savas alaninda yururken buldum
Kaybolmus bir suru hayatin
Yetmedi asklarin ihtirasin kiyisindan gectim

Beni kendinden soguturken
Bir tek soru bile sormadin
Onlar icin geri adimlar attin
Sira bana gelince yerinde saydin

Ne sen beni birdaha ara
Ne ben senin yoluna cikayim
Baska bir koku bul kendine
Ya da ben belalar bulayim

Kaybolmus bir suru hayatin
Yetmedi asklarin ihtirasin kiyisindan gectim

Beni kendinden soguturken
Bir tek soru bile sormadin
Onlar icin geri adimlar attin
Sira bana gelince yerinde saydin

Ne sen beni birdaha ara
Ne ben senin yoluna cikayim
Baska bir koku bul kendine
Ya da ben belalar bulayim



Söyleyen : Hande Yener


Savaş Sonrası dinle


Hande Yener tarafından dinlediğimiz Savaş Sonrası video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Savaş Sonrası isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hande Yener klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: