2 Ekim 2009 Cuma

Şans izle

Şans Şarkı Sözleri


Hor görme arkadaş şansım yok diye
Senin her şeyin var benim yok diye
Talihi kendine yar olur sanma
Bir gün uçup gider sakın aldanma

Tapusu sende mi talih kuşunun
Bugün sana konar yarında bana
Tanrının nimeti hepimiz için
Bugün sana sunar yarında bana

Söyle şans dediğin hep sana mı yar
Hep sende kılacak değil ya karar
Unutma bugünün yarını da var
Unutma bugünün yarını da var

Tanrının nimeti hepimiz için
Bugün sana sunar yarında bana
Tapusu sende mi talih kuşunun
Bu gün sana konar yarında bana

Sansın varsa arama
Gelir hintden yemenden
Sansın yoksa ağlama
Ne gelir elden

Benimde talihim dönecek bir gün
Gönül muradına erecek bir gün
Böyle gelmiş böyle gitmeyecek ya
Elbet şans bana da gülecek bir gün



Söyleyen : Sibel Can


Şans dinle


Sibel Can tarafından dinlediğimiz Şans video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Şans isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sibel Can klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: