22 Ekim 2009 Perşembe

Sandım Ki izle

Sandım Ki Şarkı Sözleri


Sana yüzyıllardan dolu bir kalp kurdum
İçinde bir günlük yüreğin yok mu
Duyanı çıldırtan deli bir aşk sundum
Göğsünde saklanmış haberin yok mu

Seni sevenlerin adını bil kalbimde gizlenen yerini bil
Gideceğim gönül kapını bil, beni yalancı aşklara bırak
Seni sevenlerin adını bil kalbimde gizlenen yerini bil
Gideceğim gönül kapını bil yada bu kalbimi bana bırak

Sandım ki aşk yalancı değil
Sandım ki çok değer veriyor
Sandım ki herkes aynı değil
Sandım ki bir tek o seviyor
Okuması yazması yok kaderin
Aşkı oyuncak zannediyor

Sandım ki aşk yalancı değil
Sandım ki çok değer veriyor
Sandım ki herkes aynı değil
Sandım ki bir tek o seviyor
Sandım ki dinmeyecek acılar
İnsan sevince hep affediyor


Söyleyen : Petek Dinçöz


Sandım Ki dinle


Petek Dinçöz tarafından dinlediğimiz Sandım Ki video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sandım Ki isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Petek Dinçöz klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: