26 Ekim 2009 Pazartesi

Sana Yok Yok izle

Sana Yok Yok Şarkı Sözleri


Şu gam yükü taşınmıyor sen olmayınca yarim
Dünya kahrı çekilmiyor yüzün gülmeyince yarim
Dertler benden el çekmiyor
Ölüm bırakmaz peşimi hakka bıraktım işini

Seven sever, gider giden ben ayrılamam ki senden
Biter başlar yazlar kışlar geceyi günü bilemem
Hem sorudur hemde cevap aşk ele geçmez bir kaçak
Yar sonumuz ne olacak

Ben seni severim canımdan çok
Kimseye olmaz sana yok yok
Dünya benim elimde olsa
Sen olmayınca hiçbir şey yok

Ben seni severim canımdan çok
Kimseye olmaz sana yok yok
Dünya benim elimde olsa
Sen olmayınca hiçbir şey yok

Gözlerinden sözlerinden habersizken niyetinden
Dostum bildim elim verdim şarkılarımı söyledim
Gözü açmış özü hammış
Beni benden çalanlardan razı değilim ben mevlam

Arıyı baldan, gülü güneşten, dikeni gülden ben ayıramam
Geri dönemem aşk yolundan, yanlışa doğru diyemem
Aşk öyle bir aynadır ki, yalnızca kendi görünür
Yeri insanın gönlüdür

Ben seni severim canımdan çok
Kimseye olmaz sana yok yok
Dünya benim elimde olsa
Sen olmayınca hiçbir şey yok

Ben seni severim canımdan çok
Kimseye olmaz sana yok yok
Dünya benim elimde olsa
Sen olmayınca hiçbir şey yok

Ben seni severim canımdan çok
Kimseye olmaz sana yok yok
Dünya benim elimde olsa
Sen olmayınca hiçbir şey yok

Ben seni severim canımdan çok
Kimseye olmaz sana yok yok
Dünya benim elimde olsa
Sen olmayınca hiçbir şey yok

Ben seni severim canımdan çok
Kimseye olmaz sana yok yok
Dünya benim elimde olsa
Sen olmayınca hiçbir şey yok


Söyleyen : Yıldız Tilbe


Sana Yok Yok dinle


Yıldız Tilbe tarafından dinlediğimiz Sana Yok Yok video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sana Yok Yok isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yıldız Tilbe klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: