26 Ekim 2009 Pazartesi

Salına Salına izle

Salına Salına Şarkı Sözleri


Yanlış anlama sakın
Nerede gördün,ne zaman sevdin beni
Pardon tanıyamadım
Hangi bahardı,ne zamandı.

Düşme benim peşime
Her peşime düşen
Bir şeyler aldı benden
Git hadi işine
Her aşığım diyen,hep masaldı.

Gecemi gündüzümü karıştırır oldum
Kim anlar şu halimden,
Delimisin derdin ne,derdin ne benimle
Benim derdim kendimle.

Salına salına gelme yanıma
Daha kimsin nesin anlayamadım
Hele yüzünü gözünü aç bir görelim
Daha boyunu posunu kavrayamadım.

Söyleyen : Hakan Peker


Salına Salına dinle


Hakan Peker tarafından dinlediğimiz Salına Salına video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Salına Salına isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hakan Peker klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: