5 Ekim 2009 Pazartesi

Sadece Bir Kız izle

Sadece Bir Kız Şarkı Sözleri


Ben küçüktüm
İçimden bir ses duyduğumda
Takip ettim kaderimi
Geldim buraya ve ben farkındayım
Gücümün doruğundayım
Karanlıklara pes etmek yok
Sen bana baktığında bunu gör

Ben küçük bir kızım
Tüm dünyayı kurtarmak isterim
Benim işim bu
Sihirli bir yaşam
Bazen istesemde herkes gibi olmak hekez gibi yaşamak

Yarın ne getirir bilmem
Vazgeçmem pes etmem
Sen hayatına sihiri getirgerisi önemlimi sanki
Yum gözünü ve hatırla hayatta ilk şarkını

Ben küçük bir kızım
Tüm dünyayı kurtarmak isterim
Benim işim bu
Sihirli bir yaşam
Bazen istesemde herkes gibi olmak, herkes gibi yaşamak
Sihirli dünyamda
Bilmediğim şeyler görmek güzel
Hayat bir macera

Ben küçük bir kızım
Tüm dünyayı kurtarmak isterim
Benim işim bu
Sihirli bir yaşam
Bazen istesemdeherkes gibi olmak, herkes gibi yaşamak



Söyleyen :


Sadece Bir Kız dinle


tarafından dinlediğimiz Sadece Bir Kız video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sadece Bir Kız isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: