9 Ekim 2009 Cuma

Rüya izle

Rüya Şarkı Sözleri


Seni barda gormustum yanina oturdum
Vucuduna bakarken birden yok oldun
Dun gece severken bu sabah cok korktum
Aman anlat tatlim bana bu gece ne oldu

Cok yorulmustum uyuya kaldim
Ruya gibi geldin ama birden yok oldun
Gozumu actim gordugume inanmadim
Sanki bir kotu ruya korkarim aman Allah

Seni barda gormustum yanina oturdum
Vucuduna bakarken birden yok oldun
Pesine dustum manyak gibi
Ruya gibi geldin ama birden yok oldun

Gozumu actim gordugume inanmadim
Sanki bir kotu ruya korkarim aman Allah...


Söyleyen : Ünlü


Rüya dinle


Ünlü tarafından dinlediğimiz Rüya video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Rüya isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ünlü klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: