6 Ekim 2009 Salı

Ruhum Seninle izle

Ruhum Seninle Şarkı Sözleri



Bekliyorum biliyorsun
Gittin haber yok senden
Arıyorum açmıyorsun
Yoksa korktun mu benden?& yoksa bıktınmı benden
Bakma sen sitemlerime
Toplasan üç beş kelime& alt üstü kaç kelime
Huysuzlum kızgınlığım hep hasretinden
Ben bitmeden & tükendim bak
Hadi dön artık
Çok özledim seni, öksüz kaldım
İki satır yazsan, yeter sandım
Aynaya baktım, o an anladım
Nerde olursan ol ruhum seninle
Kendine dikkat et aralarda
Üşütüp edip de hastalanma
Bekleyenin var bak buralarda
Bebek gözlüm, bil ki aklım sende




Söyleyen : Metin Arolat


Ruhum Seninle dinle


Metin Arolat tarafından dinlediğimiz Ruhum Seninle video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ruhum Seninle isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Metin Arolat klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: