4 Ekim 2009 Pazar

Pervane izle

Pervane Şarkı Sözleri


Ben bal arısı gibiydim senden önce
Bak pervanelere döndüm seni görünce

Yana yana kül olsam her an
Yine de senden ayrılamam
Yoluna adadım ben ömrümü sensiz olamam
Yana yana kül olsam her an
Yine de senden ayrılamam
Bin yıl yaşasam yine sana doyamam

Sana gönlümü verdim nazlı güzel
Seni almazsam gözlerim açık gider
Bana ellerini ver, hayat seni sevince güzel
Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel
Bana ellerini ver, hayat seni sevince güzel
Sana gönlümü verdim nazlı güzel



Söyleyen : Zuhal Olcay


Pervane dinle


Zuhal Olcay tarafından dinlediğimiz Pervane video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Pervane isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Zuhal Olcay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: