12 Ekim 2009 Pazartesi

Pencere izle

Pencere Şarkı Sözleri


Ne geceler ne gündüzler gördüm
En vazgeçilmez yeminlerden döndüm
Görmedim senin gibi sevmedim hiç kimseyi
Yapayalnızım şimdi unuttum gülmeyi
Ne sevdalar ne ümitler gömdüm
Aşkı yalansız duygulardan ördüm
Görmedim senin gibi sevmedim hiç kimseyi
Yapayalnızım şimdi unuttum gülmeyi
Sen vaktinden çok sonra gelen
Sevdalı bir yağmur gibisin
Çisil çisil gözlerimden

Sen çıldırmış şairlerin
Titreyen mısralarında
Bahsettiğim perisin
Pencereler önünde uyurken
O güzelim yılların
Hayalin gözlerimin önünde
Bize ağlıyorum
Ne baharlar ne tutkular gördüm
Her yeni günde uykulardan döndüm
Gülmedi senin gibi kalmadı bende kimse
Yapayalnızım şimdi eski bir resimde



Söyleyen : Grup Tual


Pencere dinle


Grup Tual tarafından dinlediğimiz Pencere video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Pencere isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Grup Tual klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: