6 Ekim 2009 Salı

Özledim Seni izle

Özledim Seni Şarkı Sözleri


Gözyaşlarım hiç dinmesin
Canımdan nefes gitmesin
Sensiz dünya hiç dönmesin
Sen benimle olmayınca

Özledim seni özledim
Her gün yolunu gözledim
Döneceksin bir gün diye
Göz yaşlarıyla bekledim

Şiir:

Özlemenin ne oldugunu bilirmisin sen
Sensiz burda yanıyorum, öluyorum, bitiyorum
Sensiz olmak bana en buyuk ceza
Gel artik gel gel gel, seni çok seviyorum

Gözlerım sensiz bakmasın
Yüregim sensiz atmasın
Atan kalbim hiç vurmasın, sen benimle olmayınca
Seven kalbim hiç vurmasın, sen benimle olmayınca

Özledim seni özledim
Her gün yolunu gözledim
Döneceksin bir gün diye
Göz yaşlarıyla bekledim



Söyleyen : Yurtseven Kardeşler


Özledim Seni dinle


Yurtseven Kardeşler tarafından dinlediğimiz Özledim Seni video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Özledim Seni isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yurtseven Kardeşler klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: