18 Ekim 2009 Pazar

Nefret izle

Nefret Şarkı Sözleri



Nefret
Düşünmekten saçlarım agardı
Aglamaktan gözlerim karardı
Gönlümü bir umutsuzluk sardı
Aklımda kalan sadece anılardı

Hayatım derdin sevdigim derdin
Beni bir anda terkettin
Hayallerimi umutlarımı aldın
Yalnızlıgını yalanlarınla paylaştım

Sevdigim taptıgım sendin
Beni bir anda terkettin
Hayallerimi umutlarımı alıpta gittin
Sana kalan sadece neftetim

Şiiri

Kime niye gittin
Beni hiçmi sevmedin
Kime nasıl gittin
Arkanda asıl seveni terkettin
Git artık git istemiyorum
Artık seni hiç sevmiyorum
Çünkü artık senden nefret ediyorum


Söyleyen : İsmail YK


Nefret dinle


İsmail YK tarafından dinlediğimiz Nefret video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Nefret isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İsmail YK klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: