20 Ekim 2009 Salı

Ne Zaman izle

Ne Zaman Şarkı Sözleri


Bugün ben rüzgarın önünde
Yapraksız dal gibi
Bugün ben engin bir denizde
Kimsesiz sal gibi
Ben sana hasretim
Ben sana susuzum
Sorma hiç halimi
Sorma çok mutsuzum

Ne zaman üzülsen
Bil ki ben yanarım
Ne zaman görmesem
Bil ki ben ağlarım
Ne zaman düşünsem
Maziye dalarım

Bu gün ben en derin
Sızıyla yaşayan biriyim
Bu gün ben sayende
Perişan sürünen biriyim
Ben sana hasretim
Ben sana susuzum
Sorma hiç halimi
Sorma çok mutsuzum



Söyleyen : Ferdi Tayfur


Ne Zaman dinle


Ferdi Tayfur tarafından dinlediğimiz Ne Zaman video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ne Zaman isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ferdi Tayfur klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: