16 Ekim 2009 Cuma

Metrisin Önünde Durdum izle

Metrisin Önünde Durdum Şarkı Sözleri


Metrisin önünde durdum , hasretim yerlere vurdum ) 2

Ben dağlarda uçan kuştum , uçan kuştum ) 2
Kanatlarımdan vuruldum )

Yıllar var ki yorgunum ben , gökyüzüne vurgunum ben ) 2

Mahpuslarda durgunum ben , durgunum ben ) 2

Metrisin önü kahveler , kahvede can annem bekler ) 2

Dağlar köyler türkü söyler , türkü söyler ) 2
Dağlar köyler yolum gözler )

Geze geze yoruldum ben , gökyüzüne vuruldum ben ) 2

Mahpuslarda vuruldum ben , vuruldum ben ) 2



Söyleyen : Ahmet Kaya


Metrisin Önünde Durdum dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Metrisin Önünde Durdum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Metrisin Önünde Durdum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: