4 Ekim 2009 Pazar

Maço Erkek izle

Maço Erkek Şarkı Sözleri


Sen büyük şehirlerin süslü kızı
Ben uzak köylerin garip çocuğu
Senin dudakların boyalı ellerin ojeli
Benim ayaklarım çatlak ellerim nasırlı
Senin doğduğun büyüdüğün kentlerde
Çıkar fabrika dumani
Benim doğduğum uzak köylerimde çıkar tezek dumanı
Dedim ya güzel gözlüm
Ben sevdim mi allahına kadar severim
Ben anlamam poptan cazdan operadan
Ben anlarım halaydan
Horondan zeybekten uzun havadan
Dedim ya güzel gözlüm
Varsın bana anadolu erkeği desinler
Varsın bana maço erkek desinler
Seviyorum seni hemde allahına kadar
Ne derlerse desinler
Olmayaki bana yanlış yaparsın
Tanımam vururum seni tamam mı
Aşkımızın binasını yıkarsın
Acımam vururum seni tamam mı
Varsın bana maço erkek desinler
Varsın bana kıskanç erkek desinler
Varsın dedikodumuzu etsinler
Seviyorum ne derlerse desinler
Varsın bana sarhoş erkek desinler
Varsın bana berduş erkek desinler varsın dedikodumuzu
Etsinler
Seviyorum ne derlerse desinler
Ya benim olursun yada toprağın
Yalanı yanlışı olmaz sevdanın
Benimle yeşersin dalın yaprağın
Yoksa yazın kışa döner tamam mı



Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Maço Erkek dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Maço Erkek video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Maço Erkek isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: