19 Ekim 2009 Pazartesi

Küçük Kurbağa izle

Küçük Kurbağa Şarkı Sözleri


Ben bir küçük kurbağayım
Kuyruğu tilki tarafından koparılmış
Zavallı yalnız bir dere kurbağasıyım
Gel prenses gel öp beni insan olayım
Sıkıldım bu yeşillerden vırak vırak
Yakamı bırak kardeşim
Gel prenses geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

Küçük kurbağa küçük kurbağa
Kuyruğun nerede kuyruğum yok
Kuyruğum yok yüzerim derede
Küçük kurbağa minik kurbağa
Kuyruğun nerede kuyruğum yok
Kuyruğum yok yüzerim derede

Ah ben bir küçük kurbağayım aman aman
Yazık bana nerlerde kaldın aman
Sinekten böcekten onları yemekten
Tiksindim aman heman hemanın haman dedim
Ah gel prenses gel beni sev prenses
Kurtar beni aman aman
Salih abi sinan abi bütün kurbağalar
Hep beraber yeeh işte hep böyle
Sinek var orda yapıştırdı sana yapıştır
Ooo yarasın soda açıyımmı hah hah hay

Küçük kurbağa minik kurbağa kuyruğun nerede
Kuyruğum yok kuyruğum yok yüzerim derede
Minik kurbağa zıpır kurbağa kuyruğun nerede
Kuyruğum yok kuyruğum yok yüzerim derede

Allah allah haydi salih abi sinan abi
Bütün kurbağalar hey maşşallah
Oh yapıştır dili bak sinek var orda yapıştır dili
Afferin hüsam hop aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Biz kurbağayız kardeşim aman oh allah allah
Ayağıma basma abi dikkat et hey maşşalla ooh
Gel prenses gel beni öp prenses aman eveeeeeeeeeeeeeeeeeeet

Bırak bırak bırak la bırak la bırak
Abi elli bin liranız var mı şarap alıcam



Söyleyen :


Küçük Kurbağa dinle


tarafından dinlediğimiz Küçük Kurbağa video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Küçük Kurbağa isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: