19 Ekim 2009 Pazartesi

Kek izle

Kek Şarkı Sözleri


Üç yumurtayı kırdım önce
Portakal dilimledim ince ince
Göz kararı da biraz süt kattım
Kalktım, sana kek yaptım
İnsan neler yapar isteyince
Bu bir şey değil düşününce
Ben de tarifi öğrenince, kalktım sana kek yaptım
Gözlerin dönmüş kızı görünce
Yerli yersiz bakıp sana gülünce
Ben de tesadüf o gece erken yattım
Bana kelek yaptın
İnsan neler yapar isteyince
Bu bir şey değil düşününce
Sen de elektriği hissedince
Kalktın bana kelek yaptın
Çırptım, çırptım, karıştırdım
Kendimi onunla yarıştırdım
Kimse kimseye benzemez
Kendimi kekle yatıştırdım
Oturdum ellerimle sana kek yaptım
Unla sütü karıştırdım iyice
Tereyağı ekledim eriyince
Fırın da oldu 180 derece, attım
Sana kek yaptım
Üzüldün belli çok beni görünce
Elimde kekimle sana gelince
Bir de ağlayıp itiraf edince
Abarttın...beni melek yaptın



Söyleyen : Nil Karaibrahimgil


Kek dinle


Nil Karaibrahimgil tarafından dinlediğimiz Kek video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kek isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Nil Karaibrahimgil klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: