3 Ekim 2009 Cumartesi

Kaygı izle

Kaygı Şarkı Sözleri


Bir baktım uzaklardayım
Duygusal tuzaklardayım
Her sokak bir yol ayrımı
Anlatamam ki ben kaygımı

Kimse yoktu oralarda
Savruldum ben boranlarda
Kaybettim o saygımı
Anlatamamki ben kaygıyımı

Sancılarım buldu beni
Unuttum nefreti, kini
Bulamam ki seni, beni
Sevgiyi arayayım, sevgiyi arayayım

Yağmurlarda ıslandık
Birbirimizi kıskandık
Kaybettiğim için seni
Anlıyorum yeni yeni
Anlıyorum yeni yeni of

Uykumdan uyandım sandım
Meğer yine aldanmışım
Hep aynı yalana kanmışım
Kaygımı ben anlatamadım

Herkez bana deli dedi
Bilmeden o esen yeli
İnan unutmadım seni
Kaygımı ben anlatamadım

Sevgimle gözünden düştüm
Belki de ben de bir düştüm
Bilmeden kendimi aştım
Anlıyorum yeni yeni
Anlıyorum yeni yeni

Yağmurlarda ıslandık
Birbirimizi kıskandık
Kaybettiğim için seni
Anlıyorum yeni yeni
Anlıyorum yeni yeni of

Kaygılarım yedi beni of



Söyleyen : Bertuğ Cemil


Kaygı dinle


Bertuğ Cemil tarafından dinlediğimiz Kaygı video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kaygı isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Bertuğ Cemil klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: