8 Ekim 2009 Perşembe

Karşıyım izle

Karşıyım Şarkı Sözleri


Bana sakın anlatmayın inanmıyorum
Bu ezbere bu demode cümlelere
Beni ikna edemiyor hiç bir cevap
Hiç aldırmıyorum bu gülmelere

Karşıyım her şeye
Karşıyım var mı
Rabbim adaletin bı kadar mı
Karşıyım alayına
Karşıyım var mı
Rabbim adaletin bu kadar mı

Hadi versinler hadi cezayımı razıyım
Hür doğdum hür öleceğim
Ya efendisi olacağım kendi hayatımın
Ya bu yerden gideceğim

Karşıyım her şeye
Karşıyım var mı
Rabbim adaletin bı kadar mı
Karşıyım alayına
Karşıyım var mı
Rabbim adaletin bu kadar mı

Atın ölümü arpadan
Hadi gelin arkadan yarı yolda bırakan taş olsun
Aşk yoksa eğer imzan batsın
Karılar, kocalar boş olsun

Gelemem dolduruşa
Hepsi topu üç kuruşa
Tav olan olana bir daha kül yutmam
Vallahi billahi kin tutmam


Söyleyen : Harun Kolçak


Karşıyım dinle


Harun Kolçak tarafından dinlediğimiz Karşıyım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Karşıyım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Harun Kolçak klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: