25 Ekim 2009 Pazar

Karşındayım izle

Karşındayım Şarkı Sözleri


İnanmak çok zor gerçek misin değil misin
Yoksa sadece gönelçelen şeytan mısın bilmem

İçimden bir ses kaç diyor uzak dur ondan
Diğer yarım hayıkırıyor korkma aşktan aşktan kaçma

Kim korkar aşktan
Korkup kaçtım
Koştum ardıma bakmadan
Sustum hep içime attım
Yoruldum artık kaçmaktan

Kim korkar aşktan
Korkup kaçtım
Koştum ardıma bakmadan
Artık yeter korkmuyorum sendeeeeen
Kim korkar aşktan karşındayım

Korkmuyorum savunmasız karşındayım
Bekliyorum o beni seninim ne olursa olsun
Bitsin bu anlamsız zooor

İster sev ister canımı yak
İstersen beni buruştur at
Büyümek için acı çekmek şart durma benide



Söyleyen : 4 Yüz


Karşındayım dinle


4 Yüz tarafından dinlediğimiz Karşındayım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Karşındayım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla 4 Yüz klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: