9 Ekim 2009 Cuma

Kandıramazsın Beni izle

Kandıramazsın Beni Şarkı Sözleri


Seven severken düşünce gözden
Herşey olduğu gibiyken
Kapı çalarken, sabah olurken
Nerede nasıldı sorarken
Yüzünde yorgunluğu, tenindeki o kokusu
Biter mi böyle, geçer mi söyle ihanetin acısı

Aşka bekçi mi gerekli, sevginin anlamı yok mu
Azalttığın bu güven duygusu, sana siper olur mu

Kandıramazsın beni
Susturamazsın beni
Durduramazsın beni
Ben kötüyüm sen iyi mi
Bir iki üç dört tamam
Dahada katlanamam
(x2)
Senide sensizliği de
Kimseyle paylaşamam

Selam yalnızlık ben geldim

Biraz ağlarım, biraz uyurum
O gün gelir unuturum
Zaman geçince şansım dönünce
Kalbimi de avuturum
Sevmeyi istemek suç mu
Aşk geçici bir arzu mu
Güzel günlerin mutlu sözlerin
Hiç hatırası yok mu

Aşka bekçi mi gerekli, sevginin anlamı yok mu
Azalttığın bu güven duygusu sana siper olur mu

Kandıramazsın beni
Susturamazsın beni
Durduramazsın beni
Ben kötüyüm sen iyi mi
Kaçıncı oldu tamam
İnan ki katlanamam
(x2)
Senide sensizliği de
Kimseyle paylaşamam

Kandıramazsın beni
Susturamazsın beni
Durduramazsın beni
Ben kötüyüm sen iyi mi
Bir iki üç dört tamam
Dahada katlanamam
(x2)
Senide sensizliği de
Kimseyle paylaşamam

Selam yalnızlık ben geldim



Söyleyen : Gülben Ergen


Kandıramazsın Beni dinle


Gülben Ergen tarafından dinlediğimiz Kandıramazsın Beni video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kandıramazsın Beni isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Gülben Ergen klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: