16 Ekim 2009 Cuma

Kalbime Gömerim O Zaman izle

Kalbime Gömerim O Zaman Şarkı Sözleri


Sonunda bitti galiba görüyorum
İçimde can çekişlerini duyuyorum
Sözlerin çok acıtıyor ölüyorum
Keşke baştan söyleseydin gidiyorum
Nasılsa koymaz sana biliyorum

Kalbime gömerim o zaman
Unutup da silerim o zaman
Alt tarafa aşk buda işte
Vazgeçilmez misin Am�n

Sana ne ki ağlıyorsam
Sana ne ki istiyorsam
H�l� seni seviyorsam
Sana ne anlamıyorsan

Kalbime gömerim o zaman
Unutup da silerim o zaman
Alt tarafa aşk buda işte
Vazgeçilmez misin Am�n

Sana ne ki ağlıyorsam
Sana ne ki istiyorsam
H�l� seni seviyorsam
Sana ne anlamıyorsan

Yalanmış demek herşeyin bilemedim
Saklamışsın nefretini görmedim
Olmayınca olmuyor sen sevemedin
Yazılmış kadere ayrılık silemedim
Alıştım zor olsada kabullendim

Kalbime gömerim o zaman
Unutup da silerim o zaman
Alt tarafa aşk buda işte
Vazgeçilmez misin Am�n

Sana ne ki ağlıyorsam
Sana ne ki istiyorsam
H�l� seni seviyorsam
Sana ne anlamıyorsan

Kalbime gömerim o zaman
Unutup da silerim o zaman
Alt tarafa aşk buda işte
Vazgeçilmez misin Am�n

Sana ne ki ağlıyorsam
Sana ne ki istiyorsam
H�l� seni seviyorsam
Sana ne anlamıyorsan






Söyleyen : Çağlayan


Kalbime Gömerim O Zaman dinle


Çağlayan tarafından dinlediğimiz Kalbime Gömerim O Zaman video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kalbime Gömerim O Zaman isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Çağlayan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: