12 Ekim 2009 Pazartesi

İnsanoğlu izle

İnsanoğlu Şarkı Sözleri


Bazen zarif bir söz
Unutturur herşeyi
Düşünmeden söyledim
En acı sözleri
İstemezdim aslında
Kalbini kırmayı
Bu masum gözleri
Yeniden ağlatmayı
Savaşdık olmadı
Umudum kalmadı
Yaralandık yazık
Bize hiçbir ihtimal kalmadı
Savaşdık olmadı
Umudum kalmadı
Yaralandık yazık yine aşk
Bize hiçbir ihtimal bırakmadı
İnsanoğlu yalnız gelir
Bu dünyadan yalnız göçer
Ben seninle gelmişim
Ya sensiz ölemem
İçin garip olur ya damlalar düşer
Birer birer
Sen beni anlamazsın yalnızca git yeter



Söyleyen : Gökhan Tepe


İnsanoğlu dinle


Gökhan Tepe tarafından dinlediğimiz İnsanoğlu video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





İnsanoğlu isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Gökhan Tepe klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: