25 Ekim 2009 Pazar

İlk Aşk izle

İlk Aşk Şarkı Sözleri


Şimdi ben oldum yeniden
Kacinci kez yitirdiğim, bulduğum
Kardeşim kadar eski bir sokakta seni gördüm

Anladım artık, beyaz bir vapurdur aşk
Makine dairesinde söylemediğimiz sözler
Uyutmaz yolcuları sabaha kadar, seni gordum

Seni mi gördüm, çözüldüm geçmis gibi
Bir karanfil açmıs gibi yakamda
Kokladım yalnızlığımı, acıdım kendime, sana
Zamanın üzümleri hep şarap olmuş

İlk aşkım, deli aşkım bana çare bul
Kendine çare bul
Bağlandi elim kol, neyleyim
Kendine çare bul

Gel çöz beni, azat et benden
Bu dunya naylon, anlamak güç
Bırak yıkasın içimizi geçmiş
Bırak yıkasın ikimizi geçmiş



Söyleyen : Ezginin Günlüğü


İlk Aşk dinle


Ezginin Günlüğü tarafından dinlediğimiz İlk Aşk video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





İlk Aşk isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ezginin Günlüğü klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: